2020. január 31., péntek

Fikatours a plénum előtt

Szeretném felhívni olvasóim figyelmét, hogy az idei Utazás kiállításon, a Hungexpo területén kerül megrendezésre a X. Járatlan Utakon Fesztivál. A szokásos standok látogatása mellett, az érdeklődők meghallgathatnak néhány igazi világjárót, akik közelmúltbéli úti élményeiket osztják meg, és speciális tanácsokat adnak utazóknak.


A fellépőkről és az előadások tartalmáról a rendezvény honlapján tájékozódhatunk részletesen. Engem egy éve keresett meg először Csonka Gábor, az-az Vándorboy, főszervező, nincs-e kedvem előadást tartani. Most először sikerült úgy egyeztetnünk, hogy ne legyek éppen úton az esemény időpontjában.
Sokat gondolkoztam, hogy az extrém túrázók és kalandorok társaságában mivel tudnék labdába rúgni, és rájöttem, hogy egy dologban vagyok igazán jó, a terepjárós felfedező túrákban. (Másban is, de ezt itt most nem részletezném.) Ezért témának az overland utazást választottam, aminek részleteit egy afrikai túránkon készült képsorozat vetítése közben mesélem el, mérsékelt fikázás mellett. Szeretettel várok minden érdeklődőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése